ПЕДАГОГИЧЕСКИ ЕКИП
инж. Нина Дачева |
Директор – магистър селскостопански дисциплини |
|
Теодора Радева |
Р-л направление ИКТ – магистър Информационни технологии и математика |
Фанка Байлов |
Заместник директор УД – магистър – информационни технологии |
Марина Кадийска |
Старши учител – български език и литература, Френски език – бакалавър |
|
Таня Алексиева |
Заместник директор АСД – бакалавър – икономика |
Цветанка Биволарска |
Учител – български език и литература, философия Магистър |
|
|
|
|
|
|
Павлинка Церовска |
Педагогически съветник Магистър |
|
Екатерина Чолакова |
Старши учител – Физика и астрономия, Математика Бакалавър |
Костадинка Михова |
Старши учител – Руски език – магистър |
Благовест Павлов |
Старши учител География и икономика, История и цивилизация, бакалавър |
|
Елена Кюркчиева |
Старши учител – Английски език, руски език – магистър |
Вергиния Николова |
Старши учител – Химия и опазване на околната среда, Биология и здравно образование, Зооинженер, магистър |
|
Петър Шопов |
Старши учител – Математика и Информационни технологии, магистър |
|
Йовчо Йовчев |
Старши учител – спортни дейности, магистър |
Василка Киприна |
Старши учител, икономически дисциплини магистър |
Теодор Киприн |
Учител, икономически дисциплини магистър |
|
Мариана Ангелова |
Старши учител – агрономически дисциплини, магистър |
Любка Йорданова |
Учител – агрономически дисциплини магистър |
|
Марияна Иванова |
Старши учител – агрономически дисциплини, ресурсно подпомагане магистър |
Павлинка Табакова |
Учител – агрономически дисциплини магистър |
|
инж. Крум Кръстанов |
Учител – селскостопански дисциплини, магистър |
Кирил Стойкин |
Старши учител – селскостопански дисциплини, бакалавър |
|
Димитър Торбанов |
Старши учител – селскостопански дисциплини, бакалавър |
Димитър Стоицов |
Учител – селскостопански дисциплини, бакалавър |
По традиция ПГ по механизация на земеделското стопанство – гр.Септември разполага с висококвалифициран екип от преподаватели с богат педагогически опит.
Освен това образованието само по себе си включва различни аспекти, един от които е възпитанието (като част от педагогиката). Ако педагогиката е науката, която прави образованието достъпно, то значи получавайки образование, човек получава и възпитание, тъй като двете са неразривно свързани. Още от ученическите си години човек се учи и възпитава на любов към знанието. В периода на образование у човешкия индивид се градят възпитателни навици, които също са необходими за съществуването и това е друга причина, поради която смело може да заявим, че образованието е най-ценното богатство